Zaznacz stronę

Marketing SMS

Personalizacja strategii reklamowej dla SMS to przede wszystkim taka konstrukcja oferty, która zawiera cechy konkretnego grona odbiorców. W skład tych cech wchodzą między innymi informacje o wieku, miejscu zamieszknia, płci, zainteresowań czy nawet upodobań. W ten sposób przygotowany komunikat pojawia się u konkretnej osoby, która z dużą dozą prawdopodobieństwa będzie nim zainteresowana.

Korzyści z takiego rozwiązania są obustronne: Wieść o firmie i jej produkcie roznosi się, zaś konsumet dostaje informację zgodną z jego zainteresowaniami.

Instalacja

W naszej ofercie znajduje sie także możliwość instalacji państwa aplikacji mobilnej na smartfonach i tabletach.

Jako oficjalny partner sieci T-mobile proponujemy Państwu instalację aplikacji w nowych smartfonach kierowanych do sprzedaży detalicznej, oraz urządzeniach będących już w użyciu.

Aby aplikacja dała realny zwrot z inwestycji powinna mieć strategię promocji. Posiadamy doświadczenie przy promocjach różnych rodzajów aplikacji. Oferujemy także merytoryczne wsparcie z zakresu audytu wyglądu aplikacji, której celem jest zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania w App Store, oraz Google Play. Przeprowadzimy analizę danych użytkowania aplikacji, opracowanie strategii, zarówno dla promocji niestandardowych jak i promocji offline.

Geotargeting

Wraz z rozwojem telefonii komórkowej rozwijają się także metody marketingowe. Do tych zaawansowanych bez wątpienia należy geotargetowanie SMS/MMS. Ta popularna od wielu lat strategia marketingowa posiada wysoki potencjał komunikacyjny. Dokładne sprecyzowanie grupy odbiorców w tej ofercie powoduje znaczny wzrost prawdopodobieństwa nawiązania relacji biznesowych. I tak na przykład informacja promocyjna mogą być wysyłane do odbiorców, którzy znajdują się w pobliżu siedziby firmy, galerii handlowej lub centum usług. W naszej strategii brane są także pod uwagę takie czynniki jak:

płeć, wiek, posiadane aplikacje mobilne, wysokość rachunkow telefonicznych, inne, specjalnie dopasowane na życzenie zamawiającego.

Zestawianie mnogości posiadanych informacji o interesujących nas odbiorcach umożliwia dokładne ukierunkowanie działań marketingowo – reklamowych w taki sposób, by dotrzeć do jak największej grupy zainteresowanych odbiorców.

Geotrapping

Geotrapping to analiza ruchu użytkownika. Jest to metoda identyfikowania użytkowników smartfonów, przebywających w danym czasie w określonym miejscu. Geotrapping umożliwia targetowanie kampanii reklamowej na podstawie danych o historycznej lokalizacji użytkownika i kierowanie do niego reklam. Również na długo po opuszczeniu lokalizacji.

Na podstawie zbieranych przez nas danych z urządzeń mobilnych wiemy, kim są użytkownicy urządzeń przenośnych, czym się interesują, jak spędzają wolny czas i na jakim są etapie życia.

Wnikliwa analiza działań Klientów na smartfonach daje możliwość stworzenia unikalnego profilu konsumenta i właściwe zaprojektowanie strategii i komunikacji marketingowej.